A GTD konzultációt bármely munkakör esetén ajánljuk, ahol megnövekedett információáramlással kell megküzdened (közép- és felsővezetői munkakörök, projektmenedzsment, sales, rendezvényszervezés stb.). A GTD konzultáció keretében feltérképezzük az összes elvégzendő feladatodat, illetve kiértékeljük az iratok, az elektronikus kommunikáció, a meetingekhez és a projektekhez kapcsolódó anyagok mozgását és számontartását. A személyes tanácsadás során felállítunk egy személyes információ- és feladatkezelési folyamatot, mely során elkészül a személyre szabott GTD workflow-d.
Sokat profitálhatsz abból, ha van melletted egy Evernote-szakértő, aki segít kiértékelni a workflow-dat és az általad használt eszközöket, hogy zavartalanul integrálhasd a már meglévő rendszeredbe az Evernote alkalmazást. Konzultációs alkalmainkon arra koncentrálunk, hogy egyedi igényeidhez igazodva gyakorlati segítséget kapjál a mindennapi feladataid hatékonyabb elvégzéséhez az Evernote mobil és desktop alkalmazásán keresztül.